Obec zveřejňuje informace na úřední desce a na vývěsních tabulích v obci.
Ústně a telefonicky podané žádosti vyřizují vedoucí zaměstnanci i ostatní zaměstnanci v rámci své působnosti na obecním úřadu.
Písemně podané žádosti, stejně tak e-mailovou adresou vysokapec@seznam.cz v souladu s § 14 zákona jsou evidovány dle svého charakteru v podací knize.
Vyřízení žádosti je možné těmito způsoby:
- poskytnutím informace – písemnou odpovědí nebo nahlédnutím do spisu ve lhůtě nejpozději do 15 dnů od přijetí podání nebo od upřesnění žádosti.(o tom učiní zaměstnanec záznam)
- odložením žádosti – je-li žádost neúplná nebo ji žadatel přes výzvu nedoplnil (o tom vyhotoví zaměstnanec protokol); v případě, že se požadovaná informace nevztahuje k působnosti obce, žádost se odloží a tato odůvodněná skutečnost se sdělí do tří dnů žadateli
- odmítnutím žádosti – v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně a ani po výzvě, která se vydá do 7 dnů od podání žádosti, žádost žadatel do 30 dnů neupřesní (pouze formou rozhodnutí s náležitostmi dle § 15 odst. 2 zákona, které vydá vedoucí příslušného odboru)
- směřuje-li odvolání proti rozhodnutí v samostatné působnosti, rozhoduje Zastupitelstvo obce Vysoká Pec
- směřuje-li odvolání proti rozhodnutí v přenesené působnosti, postoupí je vedoucí odboru příslušnému Krajskému úřadu Ústí nad Labem
Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.